Splošni pogoji poslovanja
1. Uvodne določbe
1.1
Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju „SPP“) urejajo pravice in obveznosti podjetja Sola Switzerland EU doo., s sedežem na Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, IČO: 46 232 184, DIČ: 2023288905, ID za DDV: SK2023288905, vpisanega v poslovni register Okrožnega sodišča Nitra, Oddelek: Sro, Vložek št.: 29318/N (v nadaljevanju „Trgovec“ ali „Sola“) in naših strank, ki izhajajo iz prodajne pogodbe, sklenjene med podjetjem Sola kot trgovcem in hkrati upravljavcem e-trgovine ter stranko kot kupcem preko interneta, katerih predmet je nakup blaga preko e-trgovine, ki se nahaja na spletni strani www.solapoint.si. Preko tega portala ima tretja oseba (v nadaljevanju „kupec“) možnost pregledovanja blaga na strani e-trgovine. Hkrati pod pogoji, določenimi v teh SPP, in ob predpostavki, da trgovec sprejme naročilo/predlog prodajne pogodbe, ima ta oseba kot kupec možnost nakupa izbranega blaga.
1.2
E-poštni naslov trgovca je solapoint@solapoint.si. Telefonska številka trgovca je +421 (0)37 285 14 14. Delovni čas klicnega centra in reklamacijskega oddelka trgovca: običajni delovni dnevi od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:30, razen ob dela prostih dnevih in praznikih. Ti podatki se lahko kadar koli spremenijo ali posodobijo na www.solapoint.si.
1.3
Ti SPP urejajo pravne odnose med podjetjem Sola Switzerland EU doo. kot trgovcem in potrošnikom, ki v skladu s postopkom po SPP izrazi interes za nakup blaga na spletni strani www.solapoint.si. Ti pravni odnosi med trgovcem in kupcem, ki nastanejo pri nakupu, dobavi blaga in reklamacijah napak na blagu, se glede na njihovo vsebino in udeležence nakupa ustrezno urejajo z določbami veljavnih pravnih predpisov Republike Slovenije, zlasti z Obligacijskim zakonikom RS in Zakonom o gospodarskih družbah RS. Medsebojni odnosi med trgovcem in potrošnikom se urejajo tudi z reklamacijskim pravilnikom za spletno trgovino www.solapoint.si (v nadaljevanju „Reklamacijski pravilnik“), navedenim v točki 5. SPP.
1.4
Prodajna pogodba je pogodba med trgovcem in potrošnikom, katere predmet je nakup blaga, predstavljenega na www.solapoint.si, sklenjena v skladu s členom 2. in naslednjimi SPP.
1.5
Določbe SPP in zakona, ki urejajo pravice potrošnika, se ne nanašajo na kupca, ki ni potrošnik po zakonu št. 108/2024 Z.z., ali ki kupuje blago za namen poslovanja in ne za namen osebne porabe, ter na kupca, ki mu je bil priznan status „VELEPRODAJA“. Ta oseba nima pravic potrošnika v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi. Odgovornost za napake na blagu in medsebojni odnosi med trgovcem in kupcem, ki ni potrošnik, se v tem primeru urejajo z določbami Obligacijskega zakonika Republike Slovenije.
1.6
Podatki o predstavljenem blagu na nakupnem portalu (zlasti cena, velikost, zaloge) niso s strani trgovca sproti posodobljeni v vsakem trenutku. Ti podatki o blagu morda ne bodo vedno pravilni in popolni v primerjavi z dejanskim stanjem. Blago, ki se prodaja preko e-trgovine, je vedno omejeno z aktualnimi zalogami trgovca, dodatno naročanje in/ali dobava blaga po razprodaji ni mogoča. V določenih primerih trgovec ne bo sposoben dobaviti izdelkov ali enakovrednih izdelkov v času in količini, ki sta razumni glede na izdelek in ceno, zlasti če pride do izjemnega primera v skladu s členom 2.15 SPP. O vsakem takem izjemnem primeru nezmožnosti dobave blaga bo kupec vedno obveščen na ustrezen način, in v primeru sklenjene pogodbe ima vsaka stran pravico odstopiti od pogodbe.
2. Naročanje blaga / kupoprodajna pogodba / dejanja za sklenitev pogodbe
2.1
Nakup blaga se izvede z oddajo in pošiljanjem naročila kupca v e-trgovini trgovca, pri čemer mora trgovec naročilo kupca potrditi v skladu s SPP, sicer pogodbeno razmerje ne nastane. Če je naročilo potrjeno s strani trgovca v skladu s SPP, trgovec dostavi naročeno blago v dobavnem roku, določenem v členu 4.1 SPP. Pred pošiljanjem naročila s strani kupca so v e-trgovini in v SPP kupcu posredovane in zagotovljene informacije v skladu s posebnimi predpisi, zlasti po § 5 zakona št. 108/2024 Z. z. Kupec s pošiljanjem naročila potrjuje, da je bil seznanjen s tem, da je s podajo naročila dolžan plačati ceno naročenega blaga.
2.2
Za možnost aktivnega nakupovanja v e-trgovini ali za sodelovanje v promocijskih in tekmovalnih aktivnostih trgovca je nujno, da se kupec registrira na www.solapoint.si v registracijskem delu portala. Registracijo kupca je mogoče opraviti pred izbiro blaga ali med procesom njegove izbire. Oseba, ki izpolnjuje registracijski obrazec, mora izpolniti podatke v skladu s zahtevanimi polji registracijskega obrazca. Z izpolnitvijo registracijskega obrazca kupec hkrati izjavlja, da je bil seznanjen z obdelavo svojih osebnih podatkov v skladu s členom 7 in naslednjimi določbami teh SPP. Te podatke je kupec dolžan v primeru njihove spremembe nemudoma posodobiti na portalu ob pošiljanju naročila, saj njihova pravilnost, resničnost in ažurnost vplivajo na dostavo blaga kupcu. Obvezna polja registracijskega obrazca so označena z znakom „*“. Kupec je dolžan navesti pravilne, popolne in resnične podatke. Neizpolnjevanje navedenih obveznosti s strani kupca se razlaga v škodo kupca. Uspešen postopek registracije se zaključi z dodelitvijo uporabniškega imena in gesla, predmetni podatki bodo kupcu poslani v posebnem e-poštnem sporočilu. Kupec je dolžan shraniti uporabniško ime in geslo, ustvarjena v postopku registracije, na varnem mestu in ju zaščititi tako, da ne more priti do njihove zlorabe.
2.3
Kupec si blago ogleduje in izbere glede na kategorije blaga, navedene v meniju blaga, oziroma s klikom na prikazano blago. Pri blagu kupec izbere podatke glede na objavljene informacije o naročanju in s klikom na gumb „Dodaj v košarico“ doda blago v svoje naročilo.
2.4
Postopek ustvarjanja naročila kupca sestavlja pet korakov:
a) izbira blaga in klik na gumb „Dodaj v košarico“,
b) prikaz vsebine košarice s klikom na gumb z ikono košarice, nato pa
možnost uporabe promocijske kode in klik na „Pojdi na blagajno“,
c) posredovanje naslova za dostavo in klik na „Pojdite na dostavo in
plačilo“,
d) izbira načina dostave in plačila ter klik na gumb „Pojdi na povzetek
naročila“,
e) povzetek podatkov o naročilu, označitev polja „Seznanjen sem s SPP“
in klik na gumb „Zavezujoče naročilo z obveznostjo plačila“.
2.5
V vsakem izmed teh korakov kupec sledi navigacijskim navodilom. Kupec je dolžan navesti popolne, resnične in pravilne podatke, potrebne za pravilno dostavo blaga. Kupec mora pred končno oddajo naročila trgovcu preveriti pravilnost izbranih podatkov in informacij v postopku naročanja blaga.
2.6
Izrecno se izključuje uporaba kakršnih koli drugih pogojev kupca, navedenih v naročilu, drugem dokumentu, sporočilu ali e-pošti kupca, ki bi bili v nasprotju s temi SPP.
2.7
Naročilo kupca se šteje za poslano, ko je dostavljeno trgovcu in vsebuje vse zahtevane podatke – naziv naročenega blaga, njegovo količino, ceno, naslov za dostavo, naslov za izstavitev računa, e-poštni in telefonski kontakt kupca.
2.8
Pred pošiljanjem naročila trgovcu mora kupec vedno potrditi, da je seznanjen z veljavnimi SPP trgovca. Postopka ustvarjanja in pošiljanja naročila s strani kupca ni mogoče zaključiti brez tega dejanja. Vsakemu naročilu je dodeljena evidenčna številka. Pri komunikaciji s trgovcem in pri plačilu kupec navede tudi številko naročila.
2.9
Kupec pošlje trgovcu naročilo preko e-trgovine. To naročilo je predlog kupca za sklenitev prodajne pogodbe pod pogoji teh SPP. Naročilo je namenjeno trgovcu za sprejem v roku 15 dni od njegovega prejema s strani trgovca. S pošiljanjem naročila preko nakupnega portala kupec izraža svojo voljo biti zavezan svojim naročilom v navedenem roku, kupiti in prevzeti izbrano blago po nakupni ceni v skladu s pogoji SPP, ob predpostavki, da ga trgovec sprejme. Po prejemu naročila trgovec brez odlašanja elektronsko potrdi prejem naročila kupca. Trgovec ima pravico zavrniti naročilo kupca v primeru, da so bili posredovani napačni, nepopolni ali neresnični podatki, dostava ali izročitev blaga drugi osebi kot kupcu, nedostopnost blaga ali iz drugih razlogov.
2.10
Če trgovec ne zavrne naročila v skladu s odst. 2.9, bo trgovec brez nepotrebnega odlašanja po obdelavi naročila na navedeni e-poštni naslov kupca poslal potrditev naročila, ki bo vsebovala številko naročila, naziv in specifikacijo blaga, podatek o ceni blaga in stroške dostave (poštnino), način plačila, podatke o kraju, kamor bo blago dostavljeno, ter morebitne dodatne informacije. Z dostavo potrditvenega e-poštnega sporočila pride do sklenitve prodajne pogodbe. Naročilo kupca bo hkrati arhivirano v razdelku Naročila, do katerega bo imel dostop le kupec po prijavi.
Trgovec je na podlagi dogovora strank in teh SPP dolžan izpolniti sprejeto naročilo v roku, določenem v čl. 4.1 SPP. V tem e-poštnem sporočilu o potrditvi naročila so kupcu hkrati posredovane zakonsko zahtevane informacije za potrošnika, Pouk o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe (PDF), odstopni obrazec, obrazec za odstop od pogodbe (PDF), oziroma povezava v e-pošti do teh informacij in dokumentov. Z aktivacijo te povezave v e-pošti se te informacije in dokumenti prikažejo kupcu, ki jih ima pravico tudi shraniti.
2.11
Kupec lahko naročilo prekliče z e-poštnim sporočilom, poslanim trgovcu, če to preklicno sporočilo prispe do trgovca, preden trgovec potrdi naročilo v skladu s SPP. Če rok za potrditev naročila s strani trgovca poteče brez uspeha, se naročilo samodejno prekliče. Naročilo se prekliče tudi v drugih primerih, določenih v SPP.
2.12
Sprememba v naročilu/pogojih: Če trgovec ne bo mogel sprejeti naročila kupca v celoti (npr. 1 od 4 artiklov ne bo na voljo) ali predlaga spremembo naročila ali spremembo pogojev dostave iz drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po e-pošti ali na drug ustrezen način. Hkrati bo pozvan k izrazu soglasja ali nesoglasja s spremembo. Kupec je dolžan izraziti soglasje ali nesoglasje v roku 2 dni od dneva obvestila o predlagani spremembi. V tem času bodo razpoložljivi artikli iz naročila kupca rezervirani za kupca. Pogodbeno razmerje med strankama nastane šele ob sprejetju predlagane spremembe naročila s strani kupca. Če kupec v navedenem roku na naveden način ne potrdi spremembe, se naročilo kupca šteje za preklicano v celoti in predlog trgovca za spremembo za nesprejet.
2.13
Prodajna pogodba med trgovcem in kupcem je sklenjena s sprejemom naročila kupca s strani trgovca ali s sprejemom spremembe naročila, ki jo predlaga trgovec in izvede kupec. Iz prodajne pogodbe izhaja obveznost trgovca, da predmet nakupa preda kupcu in izpolnjuje obveznosti v skladu s SPP. Kupcu iz sklenjene pogodbe izhaja obveznost, da predmet nakupa prevzame, plača trgovcu dogovorjeno ceno in izpolnjuje obveznosti v skladu s pogodbo in SPP. Trgovec izpolni sprejeto naročilo v roku, določenem v členu 4.1 SPP.
2.14
V posebnih primerih in pred pošiljanjem potrditve naročila si trgovec pridržuje pravico, da od kupca zahteva dodatne potrebne dokumente, podatke ali preveritev pravilnosti osebnih podatkov, e-poštnega naslova ali telefonske številke kupca. Trgovec je vedno upravičen, glede na naravo naročila kupca, zahtevati dodatno avtorizacijo naročila ali identitete kupca na primeren način, kot je na primer v pisni obliki, po e-pošti, SMS-u ali telefonsko. Če kupec ne izvede dodatne avtorizacije na način in v roku, ki ga zahteva trgovec, se naročilo (pred njegovo potrditvijo) ali prodajna pogodba (po potrditvi) z iztekom tega roka prekliče od začetka.
2.15
Če trgovec pred ali po sklenitvi pogodbe ugotovi tiskarsko, sistemsko, človeško, dobaviteljsko ali drugo napako glede blaga, razpoložljivosti, količine ali možnosti dobave, kot tudi v primeru razprodaje zalog, nedostopnosti blaga ali če ni sposoben dostaviti blaga kupcu v dogovorjenem roku ali zaradi višje sile, bo o tem obvestil kupca. Trgovec in kupec sta v katerem koli od teh izjemnih primerov upravičena pred sklenitvijo pogodbe svojo naročilo preklicati/odpovedati (kupec) oziroma ga zavrniti (trgovec). Če se takšna izjemna okoliščina pojavi po sklenitvi pogodbe, je katera koli stranka upravičena odstopiti od pogodbe do trenutka dostave blaga kupcu. Kupec je prav tako v tem primeru izjemne okoliščine, o kateri je bil obveščen, upravičen odstopiti od prodajne pogodbe v skladu s SPP in pravnimi predpisi. Če je kupec že plačal kupnino, mu bo ta vrnjena v skladu s pravnimi predpisi in SPP. Trgovec je upravičen enostransko odstopiti od pogodbe in/ali ne izročiti blaga kupcu tudi v primeru, če ugotovi, da so bili v komunikaciji posredovani ali predloženi napačni, nepopolni ali neresnični podatki glede kupca, osebe, ki prevzema blago, ali če obstaja nevarnost, da bi zaradi ravnanja osebe, s katero je trgovec komuniciral, lahko nastala škoda na strani trgovca (npr. goljufivo ravnanje).
2.16
Kupec je upravičen enostransko odstopiti od pogodbe v obdobju od sklenitve pogodbe do prejema blaga. Možnosti odstopa kupca po prevzemu blaga so navedene v SPP in v pravnih predpisih. Priloga SPP je tudi Pouk o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe ter Vzorčni obrazec za odstop potrošnika od pogodbe. Kupec lahko te dokumente prenese na sledeči strani www.solapoint.si. Trgovec s sklenitvijo pogodbe potrošniku zagotavlja Pouk o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe in Vzorčni obrazec za odstop potrošnika od pogodbe pri dobavi blaga.
2.17
Kupec in trgovec nista upravičena prenesti terjatve iz medsebojnih razmerij na tretjo osebo.
2.18
Pred pošiljanjem naročila je kupec upravičen za namen sklenitve pogodbe, ugotavljanja ali popravljanja tehničnih napak, izvajati ukrepe in uporabljati tehnična sredstva, opisana v členu 2 in 3 teh SPP.
3. Nakupna cena in plačilni pogoji
3.1
Kupec je dolžan plačati trgovcu za blago kupnino in stroške prevoza v skladu z naročilom, ki ga je sprejel trgovec (sklenjena pogodba). Pri ustvarjanju naročila so te postavke prikazane tudi skupno (seštevek cene blaga in prevoza). Cena blaga na portalu je navedena z DDV, razen če ni navedeno, da gre za ceno brez DDV. DDV se pri dobavi blaga in storitev obračunava v skladu s pravnimi predpisi.
3.2
V kupnini za blago niso vključeni bančni stroški za izvedbo plačila kupnine, stroški prevoza blaga, stroški plačila po povzetju, stroški dostave kupljenega blaga v skladu s točko 4. SPP, stroški uporabe elektronskih sredstev za komunikacijo. Te stroške in stroške je dolžan plačati kupec, razen če ni drugače navedeno. Pri plačilu iz tujine je kupec kot plačnik dolžan kriti stroške svoje banke in druge stroške, zlasti stroške korespondenčnih bank in banke prejemnika.
3.3
Cena se lahko spremeni zaradi očitne tiskarske ali druge napake, povezane s ceno blaga, ugotovljene v sistemu trgovca ali objavljene na nakupnem portalu pri blagu. Kupec in trgovec sta upravičena preklicati naročilo oziroma odstopiti od prodajne pogodbe (do trenutka prevzema blaga), če je kupcu sporočena sprememba kupnine zaradi očitne tiskarske ali druge napake, povezane s ceno blaga.
3.4
Način plačila kupnine in stroškov prevoza blaga (način plačila izbere kupec v postopku naročanja blaga na nakupnem portalu in je naveden v naročilu z navedbo stroškov):
– Plačilna kartica: plačilo preko storitve VÚB eCard. Takojšnje spletno plačilo s kreditno kartico. Kupec bo preusmerjen na plačilni portal.
– PayPal: plačilo preko PayPal. Takojšnje spletno plačilo preko interneta. Kupec bo preusmerjen na plačilni portal.
Pri plačilu je potrebno kot variabilni simbol navesti številko naročila kupca. Napačno naveden variabilni simbol s strani kupca pri plačilu lahko povzroči nepravilno knjiženje kupnine, pri čemer kupec nosi vsa tveganja, povezana s tem, in je v zamudi z izpolnitvijo obveznosti plačila.
3.5
Zapadlost kupnine:
Pri plačilu z gotovino z vplačilom na račun trgovca: kupec je dolžan plačati trgovcu kupnino najkasneje v 5 dneh od dneva sklenitve pogodbe in pred prevzemom blaga na način, določen v členu 3 SPP, sicer bo naročilo preklicano; kupec lahko plača že ob ustvarjanju in pošiljanju naročila trgovcu, pri čemer se plačilo šteje kot predujem za kupnino in stroške prevoza blaga, vendar se kupcu priporoča, da plača šele po potrditvi naročila s strani trgovca (sklenitvi pogodbe). Pri plačilu z gotovino ob dostavi blaga po povzetju: kupec je dolžan plačati trgovcu kupnino in stroške prevoza najkasneje ob dostavi blaga kupcu.
– Plačilo ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju) je obremenjeno
s stroškom 0,90 €.
- Cena pri plačilu vnaprej (s plačilno kartico): BREZPLAČNO.
3.6
Bančni stroški za izvedbo plačila kupnine in stroškov prevoza, ki jih nosi kupec, se urejajo z pogodbo med kupcem in njegovo banko. Kupec je opozorjen, da so informacije o stroških prevoza blaga jasno navedene v postopku naročanja blaga in so odvisne od izbire prevoznika/dostavne službe/načina dostave. Stroški uporabe elektronskih sredstev za komunikacijo se urejajo z pogodbo med kupcem in njegovim ponudnikom internetnih storitev oziroma ponudnikom storitev elektronske komunikacije.
3.7
Trgovec izda in dostavi račun kupcu v skladu z veljavnimi zakoni RS. Kupec z oddajo naročila soglaša, da se račun pošlje skupaj z blagom ali pa je kupcu dostopen elektronsko. Če je račun poslan skupaj z blagom, je račun hkrati tudi dobavnica in garancijski list, če ni dostavljen ločen garancijski list. Ločeno dostavljen garancijski list lahko trgovec potrdi na zahtevo kupca v prodajalni Sola v roku 7 dni od dneva dostave blaga kupcu.
3.8
Pri odstopu od sklenjene pogodbe se ravna v skladu s pravnimi predpisi in SPP. Če je bila kupnina plačana pred sklenitvijo pogodbe in pogodba ni sklenjena niti v 15 dneh od prejema naročila kupca, bo kupnina vrnjena kupcu najpozneje v 30 dneh od dneva prejema naročila kupca ali v 15 dneh od dneva zavrnitve naročila ali preklica naročila, glede na to, kateri datum nastopi prej. Vračilo kupnine se izvede na račun, iz katerega je bilo plačilo prejeto, oziroma na drug način na podlagi dogovora med strankama. Pred vračilom plačane cene je trgovec v primeru dvomov upravičen od kupca zahtevati dokazilo, da je lastnik računa in/ali upravičenec do prejetja denarnih sredstev. Če je trgovec dolžan vrniti kupcu kupnino in je bilo blago že dostavljeno kupcu, bo trgovec kupcu vrnil kupnino po vrnitvi blaga trgovcu.
4. Dostava blaga, pogoji dostave in stroški dostave blaga
4.1
Trgovec dostavi blago kupcu na naslov, ki ga je kupec navedel pri oddaji naročila (izključno na ozemlju držav v Evropski uniji) in izključno osebi, ki je navedena kot kupec. Dobava ali izročitev blaga drugi osebi kot kupcu ni mogoča brez predhodnega pisnega soglasja trgovca in trgovcem zahtevanih dokumentov. Zato je nujno, da kupec pri naročanju blaga navede pravilne svoje identifikacijske podatke in podatke za dostavo blaga. Dobava blaga izven ozemlja EU ali drugi osebi brez pooblastila za prevzem blaga ni možna. Dostavljavec blaga je upravičen s primernimi sredstvi preveriti in ugotoviti, ali je prejemnik blaga kupec in ali je pooblaščen za prevzem blaga. Če okoliščine zahtevajo, se lahko trgovec in kupec dogovorita o podaljšanju dobavnega roka ali o nadomestni izpolnitvi enake kakovosti in cene. Za prevoz blaga odgovarja tretja stran – podjetje, ki nudi poštne in kurirske storitve DPD.
Plačilo ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju) je mogoče pri izbiri prevoza preko podjetja Packeta Slovakia s. r. o., oziroma ob dostavi preko kurirja le v primeru, če nakup ne presega zneska 200,–€.
4.2
Izročitev blaga kupcu je možna le, če sta plačani kupnina in stroški prevoza za dostavljeno blago. V nasprotnem primeru sta trgovec oziroma prevoznik/dostavljavec upravičena, da blaga ne izročita, in trgovec ni v zamudi z dostavo blaga. Kupec je dolžan od prevoznika/dostavljavca pravilno prevzeti blago v obsegu, kot ga je trgovec potrdil v naročilu. Kupec pridobi lastninsko pravico na blagu šele po plačilu kupnine, stroškov prevoza in po prevzemu blaga.
4.3
Način dostave blaga izbere kupec v e-trgovini, in sicer v postopku naročanja blaga iz možnosti, ki jih ponuja trgovec.
4.4
V določenih primerih je trgovec upravičen spremeniti način prevoza blaga na drug način prevoza pred potrditvijo naročila. V tem primeru bo kupec o tej spremembi pisno obveščen, predlagana mu bo sprememba naročila, pogojev pogodbe v skladu s členom 2 SPP in obveščen bo o spremembi stroškov prevoza. Sprememba stroškov prevoza zaradi spremembe načina prevoza ne bo v škodo kupca.
4.5
Trgovec, prevozno podjetje ali dostavna služba je upravičena obvestiti kupca o dostavi blaga po e-pošti, SMS sporočilu ali drugi ustrezni obliki (npr. telefonsko). Kupec se zaveda, da bo trgovec te podatke posredoval prevozni/špediterski družbi ali dostavljavcu. Kupec je dolžan biti dosegljiv na navedenem naslovu ob času, ko je napovedana dostava blaga.
4.6
Pri prevzemu blaga je kupec dolžan brez poziva prevozniku dokazati svojo istovetnost z veljavnimi osebnimi dokumenti (osebna izkaznica ali potni list). Iz teh dokumentov mora biti razvidna identiteta kupca, v primeru naročila alkoholnih pijač tudi starost, ter upravičenost do prevzema blaga. V nasprotnem primeru trgovec/prevoznik blaga ne bo izročil.
4.7
Če kupec neupravičeno zavrne prevzem blaga ali ga večkrat neupravičeno ne prevzame, je trgovec upravičen terjati vse stroške, ki so mu v zvezi s tem nastali.
4.8
Trgovec je upravičen enostransko in po lastni presoji interno določiti vrednost naročila, pri kateri kupec ne plača stroškov prevoza blaga. Dejstvo o plačilu ali neplačilu stroškov prevoza s strani kupca bo prikazano v naročilu na spletni strani www.solapoint.si.
4.9
Pri prevzemu blaga je kupec dolžan preveriti, ali pošiljka ni poškodovana in ali je bila dostavljena v celoti, predvsem število paketov/pošiljk. V primeru kakršnih koli očitnih napak, ugotovljenih v zvezi s prevozom in blagom, se kupcu priporoča, da te nemudoma sporoči prevozniku in trgovcu po e-pošti ali na drug ustrezen način. V primeru kasneje prijavljenih napak in poškodb, oziroma reklamacij dostavljene količine in kakovosti blaga, ki so ugotovljive ob prevzemu blaga, se domneva, da je bilo blago dostavljeno pravilno, razen če se dokazno ne izkaže drugače.
4.10
Poškodbo blaga kupec sporoči trgovcu po e-pošti ali na drug ustrezen način.
4.11
Trgovec bo brez odlašanja obvestil kupca o nemožnosti dostave blaga, kot tudi v primerih višje sile ali razlogov, za katere trgovec ali prevoznik/dostavljavec ne odgovarja. V tem primeru bo trgovec ponudil ali zagotovil potrošniku nadomestno izpolnitev in ravnal v skladu s SPP in pravnimi predpisi.
4.12
Osebni prevzem blaga v trgovini Sola je možen le, če je naročeno blago na voljo v trgovini. Naročeno blago je potrebno prevzeti najkasneje v 5 delovnih dneh. Dostava blaga v trgovine Sola ni mogoča. Očitne napake blaga je kupec dolžan reklamirati takoj.
5. Garancija, reklamacijski pogoji in reklamacijski postopek
5.1
Določbe tega člena se ne nanašajo na kupca, ki ni potrošnik, ali na osebe, ki kupujejo blago za poslovne namene in ne za osebno uporabo fizičnih oseb; odgovornost za napake blaga se v tem primeru ureja z določbami § 422 in naslednjih členov Obligacijskega zakonika. Trgovec obravnava potrošniške reklamacije v skladu s pravnimi predpisi Republike Slovenije, zlasti z Zakonom št. 250/2007 Z.z. v veljavni različici, Obligacijskim zakonikom RS in veljavnimi pravnimi predpisi.
5.2
Določbe tega člena se ne nanašajo na kupca, ki ni potrošnik, ali na osebe, ki kupujejo blago za poslovne namene in ne za osebno uporabo fizičnih oseb; odgovornost za napake blaga se v tem primeru ureja z določbami § 422 in naslednjih členov Trgovinskega zakonika. Trgovec obravnava potrošniške reklamacije v skladu s pravnimi predpisi Republike Slovenije, zlasti z Zakonom št. 250/2007 Z.z. v veljavni različici, Obligacijskim zakonikom RS in veljavnimi pravnimi predpisi.
5.3
Trajanje garancijskega obdobja izhaja iz pravnih predpisov Republike Slovenije. Če je na prodanem izdelku, njegovi embalaži ali priloženih navodilih označen rok uporabe, se garancijsko obdobje ne konča pred potekom tega roka.
5.4
Garancija se ne nanaša na napake in poškodbe, ki so nastale: v povezavi z običajno obrabo, ravnanjem kupca ali tretje osebe po prevzemu blaga s strani kupca, neustreznim, neprevidnim ravnanjem, prekomerno obremenitvijo, mehanskimi poškodbami ali obrabo, uporabo blaga v nasprotju z njegovimi navodili ali namenom uporabe ali neupoštevanjem pravil uporabe, vzdrževanja ali shranjevanja, ob naravnih nesrečah, neustrokovno ali nepravilno montažo ali inštalacijo ali skladiščenjem.
5.5
Kupec lahko uveljavlja reklamacijo: osebno v trgovini Sola s predložitvijo blaga in dokazila o nakupu ali z pošiljanjem blaga skupaj z drugimi zahtevanimi dokumenti (zlasti dokazilo o nakupu) na naslov Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre.
5.6
K reklamiranemu blagu mora kupec priložiti berljiv original ali kopijo dokazila o nakupu blaga in podrobno navesti opis napake ter način, kako se napaka navzven kaže. Blago mora biti dostavljeno v čistem stanju in s pripadajočo opremo, ki je bila priložena blagu..
5.7
Trgovec ob uveljavitvi reklamacije izda potrošniku potrdilo. Presoja reklamacije brez predložitve blaga ali brez predložitve kopije dokazila o nakupu ni mogoča.
5.8
Trgovec obravnava potrošniške reklamacije v skladu s pravnimi predpisi Republike Slovenije, zlasti z Zakonom št. 250/2007 Z.z. v veljavni različici, Obligacijskim zakonikom RS in veljavnimi pravnimi predpisi. Če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti, ima kupec pravico, da se ta brezplačno, pravočasno in pravilno odpravi. Trgovec je dolžan napako odpraviti brez nepotrebnega odlašanja. Kupec lahko namesto odprave napake zahteva zamenjavo izdelka, ali če se napaka nanaša samo na del izdelka, zamenjavo tega dela, če trgovcu s tem ne nastanejo nesorazmerni stroški glede na ceno blaga ali resnost napake. Trgovec lahko vedno namesto odprave napake zamenja okvarjen izdelek z brezhibnim, če to kupcu ne povzroči resnih težav. Če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti in ki preprečuje, da bi se izdelek lahko pravilno uporabljal kot brezhiben izdelek, ima kupec pravico do zamenjave izdelka ali pravico do odstopa od pogodbe. Enake pravice pripadajo kupcu, če gre za odpravljive napake, vendar kupec ne more pravilno uporabljati izdelka zaradi ponovnega pojavljanja napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak. Če gre za druge neodpravljive napake, ima kupec pravico do sorazmernega znižanja cene izdelka.
5.9
Trgovec izda dokument o rešitvi reklamacije najpozneje v 30 dneh od dneva uveljavitve reklamacije v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov in veljavnimi pravnimi predpisi. Kupec se zaveda in se strinja, da bo dokument o uveljavitvi reklamacije in rešitvi reklamacije dostavljen kupcu v skladu s pravnimi predpisi. Ob zaključku reklamacijskega postopka, kakor tudi na podlagi poziva trgovca, je kupec dolžan v roku 15 dni prevzeti od trgovca reklamirano blago, če je bila reklamacija rešena z popravilom, znižanjem cene, zamenjavo blaga (novo blago) ali zavrnitvijo reklamacije. Pritožbe in predloge potrošnikov je mogoče nasloviti na naslov sedeža trgovca.
5.10
Če kupec blaga ne prevzame niti v 30 dneh po rešitvi reklamacije ali v 30 dneh od dneva ponovnega dostavljanja blaga kupcu, ali če ga ne prevzame v enakem roku od pošiljanja poziva trgovca po zaključku reklamacijskega postopka na kontaktni naslov, ki ga je zagotovil kupec, je trgovec v skladu s pravnimi predpisi upravičen zahtevati od kupca nadomestilo v višini 0,20 € za vsak dan skladiščenja.
6. Vračilo blaga – odstop od pogodbe
6.1
Pouk o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe / uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe
Kupec lahko odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo ali od pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov trgovca, v naslednjih primerih:
a) 14 dni od dneva prevzema blaga s strani kupca,
b) 14 dni od dneva sklenitve pogodbe, katere predmet je zagotavljanje
storitev,
c) 30 dni od dneva sklenitve pogodbe ob nepovabljenem obisku ali v zvezi
z njim ali na prodajni prireditvi ali v zvezi z njo.
Pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe mora kupec trgovca obvestiti o svoji odločitvi, da odstopi od te pogodbe z nedvoumno izjavo (na primer z dopisom, poslanim po pošti) na naslov Sola Switzerland EU doo., Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Slovenska republika. V ta namen lahko kupec uporabi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki je dostopen na spletni strani (e-trgovini) trgovca. Rok za odstop od pogodbe je upoštevan, če kupec pošlje obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe pred potekom roka za odstop od pogodbe. Podrobnejši pogoji so določeni v zakonu št. 108/2024 Z.z. Po odstopu od pogodbe bo trgovec vrnil kupcu vsa plačila, ki jih je trgovec dolžan vrniti v skladu s pravnimi predpisi. To se ne nanaša na dodatne stroške, če je kupec izbral drug način dostave, kot je najcenejši običajen način dostave, ki ga ponuja trgovec. Plačila bo trgovec vrnil kupcu brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva vrnitve blaga trgovcu ali po dokazilu, da je kupec blago poslal trgovcu, odvisno od tega, kateri dogodek nastopi prej. Vračilo bo izvedeno na enak način, kot je bilo izvedeno prvotno plačilo s strani kupca (če ni posebej dogovorjeno drugače, brez zaračunavanja kakršnih koli dodatnih stroškov). Blago mora biti vrnjeno na naslov Sola Switzerland EU doo., Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Slovenska republika, najkasneje v 14 dneh od dneva uveljavitve pravice do odstopa od pogodbe. Rok se šteje za upoštevan, če je blago poslano nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec, pri pogodbi na daljavo tudi stroške vračila blaga, ki glede na svojo naravo ni mogoče vrniti po pošti. Kupec je odgovoren za kakršno koli zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja z njim na način, ki ni nujno potreben za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Kupec ne more odstopiti od pogodbe v primerih, določenih v § 19 odst. 1 zakona št. 108/2024 Z.z.
Potrošnik odgovarja le za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotovitev lastnosti in funkcionalnosti blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če trgovec ni izpolnil svoje obveznosti obveščanja o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe v skladu s § 3 odst. 1 písm. h). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neuporabljeno in brez znakov obrabe. Trgovec bo vrnjeno blago pregledal in preveril. Če je bilo blago vrnjeno trgovcu nepoškodovano in neuporabljeno, bo trgovec kupcu vrnil plačano kupnino za blago v skladu s SPP in pravnimi predpisi. Na podlagi tega dogovora se kupnina vrne z bančnim nakazilom na prvotni račun kupca, razen če se stranki dogovorita drugače.
6.2
V primeru vračila poškodovanega, uporabljenega ali obrabljenega blaga ali blaga brez spremnih dokumentov in pripomočkov je trgovec upravičen uveljavljati odškodnino od kupca oziroma druge zakonske zahtevke.
6.3
Na podlagi dogovora med trgovcem in kupcem ter v skladu s temi SPP kupec ni upravičen brez navedbe razloga odstopiti od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
a) prodaja blaga, zaprtega v zaščitni embalaži, ki ga zaradi varovanja
zdravja ali higienskih razlogov ni mogoče vrniti, če je bila zaščitna
embalaža po dostavi odstranjena,
b) prodaja blaga, ki je glede na svojo naravo po dostavi neločljivo pomešano
z drugim blagom.
6.4
Ob kršitvi pogojev za odstop od pogodbe ali pravilnega vračila blaga je trgovec upravičen uveljavljati odškodnino od kupca za škodo, ki mu je zaradi tega nastala, v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi.
7. Varstvo osebnih podatkov
Podjetje Sola Switzerland EU doo., s sedežem na Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, IČO: 46 232 184, DIČ: 2023288905, ID za DDV: SK2023288905, vpisano v poslovni register Okrožnega sodišča Nitra, Oddelek: doo, Vložek št.: 29318/N, (v nadaljevanju „Upravljavec spletne strani“, „Sola“ ali „Upravljavec“) se zaveda velike odgovornosti za obdelavo vaših osebnih podatkov in naslednja izjava o varstvu podatkov je namenjena temu, da vam zagotovi pregled nad tem, kaj se dogaja s podatki in kakšno zaščito upravljavec spletne strani ponuja.
7.1 Predmet varstva osebnih podatkov
Lahko si po želji ustvarite uporabniški račun za vaš nakup. Ta uporabniški račun vsebuje osebne podatke, kot so ime, naslov ali e-poštni naslov. Podatki so shranjeni v naši bazi podatkov za kasnejšo obdelavo ob prijavi. Ta izjava velja za podatke, ki jih je kupec vnesel ali posredoval na portalu www.solapoint.si ali pri medsebojni komunikaciji, in informira o načinih ravnanja z osebnimi podatki.
7.2. Osebni podatki in njihova uporaba
Podatki so shranjeni v naši bazi podatkov za kasnejšo obdelavo. Poleg tega samodejno shranjujemo podatke v dnevniške datoteke, ki jih prejmemo iz brskalnika med vašim obiskom (brskalnik, Chrome, Firefox, Safari itd.). To pomeni, da je znan naslov IP in na računalniku je ustvarjena datoteka piškotka. Ta piškotek zagotavlja, da je vaša naročilo lahko pravilno obdelano in predvsem omogoča shranjevanje vaših interesov, da vam lahko ponudimo izdelke, ki vas najbolj zanimajo, brez potrebe po ponovnem izražanju vašega interesa.
7.3 Varstvo podatkov
Za zagotavljanje varnosti podatkov je uporabniški račun zaščiten z geslom, kar preprečuje dostop nepooblaščenim osebam. Za vzpostavitev varne povezave uporabljamo protokol HTTPS, ki je zaščiten pred nepooblaščenim dostopom.
7.4 Piškotki
Na tej spletni strani se uporablja storitev Google Analytics, spletna analitična storitev, ki jo zagotavlja Google, Inc. („Google“). Storitev Google Analytics uporablja tako imenovane „piškotke“, besedilne datoteke, shranjene na vašem računalniku, ki omogočajo analizo uporabe spletnih strani. Takšen piškotek ima življenjsko dobo 26 mesecev. Informacije o vaši uporabi te spletne strani (vključno z vašim naslovom IP), ki jih ustvari piškotek, se prenesejo na Googlov strežnik v ZDA in tam shranijo. Google bo te informacije uporabil za oceno vaše uporabe spletne strani, za pripravo poročil o dejavnosti spletne strani za upravljavce spletnih strani ter za zagotavljanje drugih storitev, povezanih z uporabo spleta in interneta. Google lahko te informacije posreduje tudi tretjim osebam, če to zahteva zakon ali če tretje osebe obdelujejo te podatke v imenu Googla. Google v nobenem primeru ne bo povezal vašega naslova IP z drugimi podatki, ki jih hrani Google. Namestitev piškotkov lahko preprečite z ustreznimi nastavitvami programske opreme brskalnika; vendar vas opozarjamo, da v tem primeru morda ne boste mogli v celoti izkoristiti vseh funkcij te spletne strani. Zbiranje in shranjevanje podatkov lahko kadar koli preprečite z učinkom za prihodnost. Glede na razpravo o uporabi analitičnih orodij s popolnimi naslovi IP želimo poudariti, da ta spletna stran uporablja Google Analytics z razširitvijo „anonymizeIp ()“, kar pomeni, da se naslovi IP nadalje obdelujejo v skrajšani obliki, da se izključi neposredna osebna povezava. Poleg tega lahko preprečite zbiranje podatkov, ki jih ustvarijo piškotki in so povezani z vašo uporabo spletne strani (vključno z vašim IP naslovom) s strani Googla, tako da prenesete in namestite vtičnik za brskalnik, ki je na voljo na: tools.google.com. Brez vašega izrecnega soglasja ne bodo uporabljena nobena od teh orodij za zbiranje osebnih podatkov, za posredovanje osebnih podatkov tretjim osebam ali marketinškim platformam oziroma za povezovanje podatkov z vašimi osebnimi podatki.
Piškotki bodo uporabljeni za naslednje namene:
a.) pravilno delovanje strani in poenostavitev naročanja (npr. shranjevanje
izvedenih naročil, identifikacija stranke);
b.) oglaševanje in marketinške akcije;
c.) ustvarjanje statistike obiskanosti strani in zbiranje informacij o načinu
uporabe strani za izboljšanje njene strukture in vsebine.
Vsi piškotki, ki jih uporablja naša stran, so lahko začasni ali trajni. Začasni piškotki se odstranijo ob zaprtju brskalnika uporabnika strani, medtem ko trajni piškotki ostanejo shranjeni tudi po koncu uporabe strani in služijo za shranjevanje informacij, ki olajšajo in pospešijo kasnejši dostop do strani in uporabo naših storitev. Uporaba storitev naše strani brez sprememb nastavitev internetnega brskalnika, ki bi se nanašale na piškotke, se šteje kot privolitev v njihovo shranjevanje v pomnilnik končne naprave uporabnika strani.
V katerem koli trenutku je možno blokirati uporabo piškotkov in odstraniti trajne piškotke z uporabo ustreznih nastavitev, ki so na voljo v internetnem brskalniku. Podrobne informacije o možnostih in načinih ravnanja s piškotki so običajno na voljo v zavihku Pomoč v meniju internetnega brskalnika. Blokiranje ali omejevanje uporabe piškotkov lahko onemogoči pravilno delovanje nekaterih aplikacij, dostopnih na naši strani.
7.5 Informacijska obveznost v zvezi s prizadetimi osebami
Podjetje SOLA Switzerland EU doo. (identifikacijski in kontaktni podatki v členu 1.1 VOP) obdeluje osebne podatke obiskovalcev spletne strani, strank in naročnikov na novice („Prizadete osebe“) v skladu z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta EU (2016/679) Splošna uredba o varstvu podatkov („GDPR“) ter z drugimi veljavnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov, ki spreminjajo in dopolnjujejo uredbo GDPR, kot „Upravljavec“. Osebni podatki se lahko v imenu Upravljavca obdelujejo na podlagi sklenjene pogodbe o obdelavi osebnih podatkov pod enako strogimi pogoji tudi s strani „Obdelovalcev“ (pravna oseba ali samostojni podjetnik, ki zagotavlja računalniške storitve, storitve povezane z računalniško obdelavo podatkov ali oglaševalske in marketinške storitve). Prejemniki osebnih podatkov so lahko poleg Upravljavca in navedenega kroga Obdelovalcev tudi podjetja, ki zagotavljajo kurirske in poštne storitve.
Namen obdelave osebnih podatkov:
identifikacija kupca kot pogodbenega partnerja za izpolnitev pogodbe, izvedene prek nakupnega portala; omogočanje ustvarjanja uporabniškega računa; pravilna dostava pisem in blaga, realizacija in uvedba predpogodbenih razmerij; identifikacija kupca za namen izvedbe pogajanj o spremembi ali prekinitvi pogodbe; odziv na zahteve, pripombe ali informacije, izhajajoče iz sklenjene pogodbe; evidenca pogodb, računov in drugih povezanih dokumentov; obdelava računovodskih dokumentov za davčne namene; IT podpora pri upravljanju baz podatkov z osebnimi podatki in naročili, pridobivanje in obdelava statističnih informacij o strankah; vse to na pravni podlagi izpolnjevanja pogodbe, katere pogodbena stranka ste vi kot prizadeta oseba – stranka.
Pošiljanje novic o naših izdelkih, storitvah in akcijah obiskovalcem spletne strani na pravni podlagi vašega soglasja kot prizadete osebe ali na pravni podlagi zakonitega interesa Upravljavca do strank našega podjetja („neposredno trženje“), izpolnjevanje obveznosti, določenih z zakonom in splošno zavezujočimi pravnimi predpisi RS, zlasti v skladu z zakonom o DDV, na pravni podlagi zakonske obveznosti, pridobivanje ocen kakovosti storitev, ki jih zagotavlja Sola (portal Heureka), na pravni podlagi zakonitega interesa Upravljavca.
Za obdelavo vašega naročila in pravilno izpolnitev pogodbe potrebujemo vaše ime, priimek, naslov, e-pošto, telefonsko številko in po potrebi datum ali leto rojstva. V primeru pravnih oseb potrebujemo ime podjetja, naslov sedeža, vključno s poštno številko, davčno številko (ID za DDV), telefonsko številko in e-poštni naslov. Brez teh podatkov ni mogoče opraviti nakupa, dostaviti blaga in izdati ali dostaviti dokazila o nakupu. Za prijavo na prejemanje novic bomo obdelovali samo vaš e-poštni naslov in po potrebi datum rojstva. Vaš e-poštni naslov se uporablja tudi kot komunikacijsko sredstvo v zvezi z vašimi naročili. Vaše osebne podatke obdelujemo le za čas trajanja namena, za katerega smo jih pridobili, in za obdobje, ki je potrebno za arhiviranje v skladu z veljavno zakonodajo. V primeru obdelave podatkov na podlagi zakonitega interesa do ugovora obdelavi in v primeru pridobitve vaših podatkov na podlagi privolitve do njenega preklica. Upravljavec portala Heureka.sk hrani posredovane e-poštne naslove za čas, v katerem je naše podjetje vključeno v program Preverjeno s strani strank, oziroma dokler stranka ne izrazi nesoglasja z prejemanjem poslovnih obvestil za naše podjetje ali neposredno upravljavcu portala Heureka. To možnost ima v vsakem posameznem vprašalniku in tudi pred dokončanjem vsakega naročila.
Podjetje Sola uporablja aplikacije Mailchimp, Google Analytics in Google AdWords, ki imajo sedež v tretji državi – ZDA. Upravljavci teh aplikacij so s pristopom k Ščitu zasebnosti EU-ZDA („EU-U.S. Privacy Shield“) zagotovili ustrezna jamstva in varnost osebnih podatkov ter zagotavljajo, da bodo osebni podatki obdelani v skladu z načeli GDPR.
Kot prizadeta oseba imate pravico kadar koli preklicati svojo privolitev za obdelavo podatkov z učinkom za prihodnost in vaši osebni podatki bodo nato izbrisani. Imate pravico do brezplačnega zagotavljanja informacij glede obdelave vaših shranjenih podatkov. Ob upoštevanju zahtev, določenih v splošno zavezujočih pravnih predpisih, imate hkrati (i) pravico do dostopa do vaših osebnih podatkov, (ii) pravico do popravka netočnih osebnih podatkov, (iii) pravico do omejitve (blokiranja) obdelave osebnih podatkov, (iv) pravico do ugovora zoper obdelavo vaših osebnih podatkov, (v) pravico do izbrisa osebnih podatkov, zlasti če niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani, ali če ste preklicali svojo privolitev za njihovo obdelavo in ne obstaja druga pravna podlaga za obdelavo, oziroma če so bili osebni podatki obdelani nezakonito.
Imate tudi pravico do prenosljivosti podatkov, tj. pravico pridobiti svoje osebne podatke, ki ste nam jih prostovoljno posredovali v elektronski obliki na podlagi vaše privolitve, in sicer v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, ter v zvezi s tem lahko zahtevate pravico do prenosa teh podatkov k drugemu upravljavcu, če je takšen prenos tehnično mogoč. Kot prizadeta oseba imate pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, in sicer pri Uradu za varstvo osebnih podatkov Republike Slovenije, s sedežem na Hraničná 12, 820 07 Bratislava, Slovenska republika, v primeru suma, da se vaši osebni podatki obdelujejo v nasprotju z veljavno zakonodajo.
V zvezi s prej omenjenimi pravicami se lahko obrnete na nas po elektronski pošti na naslov solapoint@solapoint.si ali po pošti na sedežu podjetja SOLA Switzerland EU doo., Novozámocká 1065, 951 12 Ivanka pri Nitre, Slovaška.
7.6 Spremembe tega izjave o varovanju podatkov
Upravljavec spletnih strani si pridržuje pravico do sprememb te izjave o varovanju osebnih podatkov. V primeru spremembe te izjave o varovanju osebnih podatkov bomo objavili posodobljeno verzijo z novim datumom različice.
Ak imate kakršnakoli vprašanja v zvezi s to izjavo o varstvu osebnih podatkov, nas lahko kontaktirate preko info@solaswiss.com in v zadevo sporočila navedite „izjava o varstvu podatkov“.
8. Informacija o možnostih in pogojih reševanja sporov preko sistema alternativnega reševanja sporov
Kupec kot potrošnik (ne podjetnik) ima pravico, da se obrne na prodajalca s prošnjo za popravek (po elektronski pošti na solapoint@solapoint.si), če ni zadovoljen s tem, kako je prodajalec obravnaval njegovo reklamacijo ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice. V primeru, da prodajalec na to prošnjo odgovori zavrnitveno ali nanjo ne odgovori v 30 dneh od njene pošiljke, ima potrošnik pravico vložiti predlog za začetek alternativnega reševanja sporov pred subjektom za alternativno reševanje sporov v skladu z zakonom 391/2015 Z.z., ki je organ za alternativno reševanje sporov in upravičena pravna oseba, vpisana v seznam po § 3 odst. 2 in § 5 odst. 2 zakona 391/2015 Z.z. Predlog lahko potrošnik vloži na način, določen v § 12 zakona 391/2015 Z.z. Potrošnik lahko vloži pritožbo tudi preko platforme za alternativno reševanje sporov RSO, ki je dostopna na spletu na commission.europa.eu
Alternativno reševanje sporov lahko izkoristi le potrošnik – fizična oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje podjetniške dejavnosti, zaposlitve ali poklica, in se nanaša le na spor med potrošnikom in trgovcem, ki izhaja iz potrošniške pogodbe ali je povezan s potrošniško pogodbo. Alternativno reševanje sporov se nanaša samo na pogodbe, sklenjene na daljavo. Alternativno reševanje sporov ne velja za spore, katerih vrednost ne presega 20 EUR. Seznam vseh subjektov za alternativno reševanje sporov objavlja Ministrstvo za gospodarstvo na spletni strani www.economy.gov.sk.
9. Končne določbe
9.1
Storitve, ponujene na naši spletni strani, niso namenjene neposredno osebam, mlajšim od 18 let.
9.2
Trgovcu je dovoljeno hraniti in arhivirati medsebojno dokumentacijo in pogodbo v elektronski obliki skupaj z ustreznimi Splošnimi pogoji poslovanja za obdobje 5 let. Arhivirana pogodba ni na voljo kupcu. Za sklenitev pogodbe je na voljo slovaški jezik. Kupcu je dovoljeno reproducirati bistvene elemente pogodbe v elektronski obliki v skladu s pravnimi predpisi. Pogodba se sklepa za obdobje do izpolnitve obveznosti strank iz pogodbe oziroma do trenutka njene prekinitve v skladu s pogodbo, Splošnimi pogoji poslovanja in zakonodajo. Minimalno trajanje obveznosti kupca iz pogodbe je določeno s pravnimi predpisi Slovaške republike, Splošnimi pogoji poslovanja in pogodbo.
9.3
Za dostavo elektronskih sporočil, namenjenih kupcu, velja, da če trgovec ne prejme napake v obvestilu o nemogočnosti dostave sporočila (e-pošte ali SMS sporočila) na naveden elektronski naslov oziroma mobilno številko kupca, se šteje, da je to sporočilo (e-pošta ali SMS sporočilo) dostavljeno naslednji dan po njegovem pošiljanju, razen če nujne pravne predpise ne določajo drugače. Za dostavo elektronskih sporočil, namenjenih trgovcu (e-pošta), velja, da se elektronski dokument šteje za nedostavljen, dokler trgovec ne potrdi njegovega prejema s povratnim e-poštnim sporočilom kupcu. Pošiljka se šteje za dostavljeno tudi v primeru, če jo prejemnik zavrne prevzeti ali če jo prejemnik iz lastne krivde ali zanemarjanja ne prevzame. V tem primeru se šteje za dostavljeno s potekom roka shranjevanja na pošti, določenega s strani pošiljatelja, in vrnitvijo pošiljke pošiljatelju, kar mora pošiljatelj dokazati z nepoškodovanim dokazilom. Obvestila, dostavljena preko dostavljalca – kurirske službe (DHL Parcel Slovaško doo.), se štejejo za dostavljena ob trenutku, ko jih prevzame pogodbeni stranka. V primeru neuspešne dostave s kurirsko službo se šteje za trenutek dostave tretji dan po prvem poskusu dostave, kar se dokaže s potrdilom dostavljalca – kurirske službe. Izključno pravico odločanja, na kakšen način in v katerih primerih bo trgovina komunicirala s kupcem (SMS, e-pošta ali drug primeren način), ima trgovec.
9.4
Če se dokaže, da je katera koli določba Splošnih pogojev poslovanja in/ali pogodbe neveljavna ali neveljavna, ta neveljavnost ali neveljavnost ne vpliva na veljavnost ali učinkovitost drugih določb pogodbe / Splošnih pogojev poslovanja. V takem primeru se stranke zavezujejo, da bodo nemudoma zamenjale to neveljavno ali neveljavno določbo z novo, ki ohranja namen, ki ga je imela ustrezna neveljavna ali neveljavna določba ob času njenega sprejema oziroma sklenitve te pogodbe.
9.5
Nad delovanjem trgovca ima pravico nadzorovati Inšpektorát Slovaške trgovinske inšpekcije s sedežem v Nitri za Nitriansko regijo, Staničná 9, 950 50 Nitra 1.
9.6
Razsojno materialno in procesno pravo je pravo Slovaške republike. Vse spore, ki izvirajo iz Splošnih pogojev poslovanja, pogodbe ali v zvezi z njimi, vključno s spori glede dobave blaga, bodo izključno obravnavali in odločali sodišča v Slovaški republiki v skladu s pravom Slovaške republike.
9.7
Splošni pogoji poslovanja (SPP) veljajo in zavezujejo od dneva njihove objave na spletni strani trgovca, do katerih je mogoče dostopati tudi na sedežu trgovca. Trgovcu si pridržuje pravico, da jih po lastni presoji razveljavi, spremeni, prilagodi ali nadomesti z novimi, pri čemer se na sklenjene pogodbe nanašajo veljavni SPP v času sklenitve kupne pogodbe. S poslanjem naročila in potrditvijo soglasja z besedilom SPP na www.solapoint.si ob koncu postopka naročanja kupec potrjuje, da so mu bile posredovane informacije o pravici kupca odstopiti od pogodbe po § 15 odst. 1 črka f) zakona št. 108/2024 Z.z., da se je seznanil in soglaša s Splošnimi pogoji poslovanja, reklamacijskim postopkom (člen 5), ki jih šteje za sestavni del pogodbenega razmerja.
Splošni pogoji poslovanja v tem besedilu so objavljeni in veljavni od 1. 7. 2024 ter se uporabljajo za naročila, dostavljena preko nakupnega portala po tem datumu.Priloge
Poučenie o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe / Uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe (.pdf)
Obrazec za odstop od pogodbe (.pdf)
Obrazec za vračilo blaga (.pdf)
Obrazec za reklamacijo blaga (.pdf)